یه وبلاگ با همه چی!!!!
به این وبلاگ خوش اومدین...فکر کنید وبلاگ خودتان است....راااحت باشید!!!!!
15 / 7 / 1391برچسب:, :: 17:49 ::  نويسنده : سارا

یه بار داشتم خیر سرم به بچه خواهر 6 سالم ریاضی یاد میدادم بهش گفتم مثلا من 3 تا شکلات به داداشت میدم 2 تا به تو حالا چند تا شکلات میشه ؟
یهو زد زیر گریه گفت چرا به داداش 3 تا میدی به من 2 تا ؟!!!
نمیخوام اصلا همشو بده به داداش منم میرم به مامانم میگم :|
رفت به خواهرم گفت خواهرم اومده دعوام میکنه میگه مرض داری بچه رو اذیت میکنی؟ خب یکیشو میذاشتی تو جیبت به هر کدوم 2 تا میدادی که دعوا نشه دیگه :|



نظرات شما عزیزان:

شهرام
ساعت18:20---2 اسفند 1390
مامان بهروز منو زد فیلم قشنگیه من دیدمپاسخ:وای راست میگی؟؟؟خداکنه خیلی قشنگ باشه!!!شهرام جان بازم به وبلاگم سر بزن باشه؟؟من همیششششششششه آپم!!!!!

مهیار
ساعت16:44---2 اسفند 1390
پاسخ:مرسی بازم بهم سر بزن!!!!!

سیسی
ساعت16:01---2 اسفند 1390
چه معلم علوم باحالی دارین!!!پاسخ:آره خیلی خانوم خوبیه!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

سلام دوست گلم به وبلاگم خوش اومدی..اول از همه این که امیدوارم لحطات شادی رو اینجا داشته باشی و دوم هم این که حتما یادت باشه نطر بدی!قبول؟؟
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یادداشت های من!!!! و آدرس yaddashtha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


خبرنامه وب سایت: